[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره انجمن ::
اخبار رویدادها::
آیین نامه ها::
اخبار علمی::
عضویت::
بخش آموزش::
مراکز مرتبط::
تسهیلات پایگاه::
پست الکترونیک::
برقراری ارتباط::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: اخبار انجمن: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اعضای پیوسته انجمن
:: اخبار انجمن: آخرین مهلت ثبت نام در نخستین کنفرانس بیم سنجی ایران
:: اخبار انجمن: سخنرانان مدعو نخستین کنفرانس بیم سنجی ایران
:: اخبار انجمن: فراخوان عضویت در کمیته های انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران
:: اخبار انجمن: درج عضویت انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران در خبرنامه IAA
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
..
:: نمودار سازمانی و شرح وظایف ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ | 


شرح وظایف
 
  1. هیئت مدیره
1.اداره امور جاری انجمن طبق اساسنامه و مصوبات مجمع عمومی.
2. تشکیل گروه‌های علمی انجمن، تعیین وظایف و نظارت بر فعالیت آنها.
3. انجام هر اقدام و معامله‌ای ضروری در مورد نقل و انتقال اموال غیرمنقول و تبدیل به احسن یا ترهین و فک رهن و استقراض و واگذاری قطعی اموال غیرمنقول که مستلزم تصویب مجمع عمومی است.
4. هیأت مدیره کلیه اختیارات لازم برای اداره امور را مشروط به رعایت حدود موضوع فعالیت انجام دارا می‌باشد مگر درباره موضوعاتی که به موجب مفاد اساسنامه اخذ تصمیم و اقدام درباره آنها در صلاحیت خاص مجامع عمومی است.
5. تهیه کلیه گزارش عملکردها  و تنظیم تراز نامه مالی و صورتحساب درآمدها و هزینه‌های انجمن برای تصویب در مجمع عمومی و ارائه به مراجع ذی‌صلاح در موقع مقرر.
6. اقامه دعوی و پاسخگویی به دعاوی اشخاص حقیقی یا حقوقی در تمام مراجع و مراحل دادرسی با حق تعیین وکیل و حق توکیل به‌غیر.
7. انتخاب و معرفی نمایندگان انجمن برای شرکت در مجامع علمی داخلی و خارجی
8. اجرای طرح‌ها و برنامه‌های علمی در چارچوب وظایف انجمن
9. جلب هدایا و کمک های مالی
10. اهدای بورسهای تحقیقاتی و آموزشی با تصویب هیأت مدیره
11. اتخاذ تصمیم در مورد عضویت انجمن در مراکز و مؤسسات علمی داخلی و خارجی با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور.
12. ارسال گزارش‌های لازم به کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریپ
  1. نایب رئیس هیئت مدیره
قائم مقام هیأت مدیره با پیشنهاد رئیس و تأیید هیأت مدیره در اولین جلسه دوره جدید انجمن مشخص می‌گردد که در غیاب رئیس هیأت مدیره مسئولیت امضاء و اداره امور را بر عهده دارد.
  1. دبیر انجمن
پیگیری صورتجلسات و مصوبات هیات مدیره
  1. خزانه دار
خزانه‌دار مسئول امور مالی انجمن است و امضاء کلیه چک ها و اسناد مالی و اوراق بهادار بر عهده او و رئیس هیأت مدیره بوده و سایر وظایف وی به شرح زیر می‌باشد:
نظارت بر خرید و فروش و هر نوع عمل مالی
وصول و جمع آوری ورودیه، حق عضویت ها و کمک های مالی در مقابل قبض رسید
  1. بازرس
بررسی اسناد و دفاتر مالی انجمن و تهیه گزارش برای مجمع عمومی.
بررسی و اظهار نظر در خصوص گزارش عملکرد هیأت مدیره و انجمن برای ارائه در مجمع عمومی.
گزارش هرگونه تخلف هیأت مدیره از مفاد اساسنامه به مجمع عمومی.
بازرس مجاز است در کلیه جلسات هیأت مدیره بدون حق رأی حضور داشته باشد.
 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA code
::
دفعات مشاهده: 358 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن محاسبات بیمه و مالی ایران actuarial society of iran

  اطلاعات تماس
نشانی پستی:
تهران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم ریاضی، گروه آمار
صندوق پستی:  1983969411
تلفن: 22419430(021)
آدرس الکترونیکی: ir.actuary@gmail.com 



کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن محاسبات بیمه و مالی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 3742